WIE ZIJN WIJ?
Renault 16 Club Tilburg.

ONDERDELEN
De Renault 16 ontleed.

WERKPLAATS
HANDBOEKEN


TESTS & TECHNIEK
De feiten.

ROEST
Roest(bescherming)

HISTORIE
Geschiedenis Renault 16.

COLLECTORS' ITEMS

AFBEELDINGEN
De '16' in volle glorie.

GALLERY

ANDERE RENAULTS
Andere succesnummers!

FORUM
Renault 16-helpdesk.


LINKS
Onze Renault-vrienden.


CONTACT
Vragen, opmerkingen of suggesties? Mail ons!

ONDERDELEN BESTELLEN?
Mail Geert


 

 


Renault 16 Gallery

Waar het uiteindelijk allemaal om gaat bij de Renault 16 rijder is plezierig kunnen rijden in je karakteristiek automobiel met de zekerheid dat je auto dik in orde is. Sommigen hebben het geluk dat ze een zeer gave R16 op de kop weten te tikken, anderen rijden al meer dan 20 jaar rond in hun toentertijd nieuwverworven trots. En dan is er ook de categorie R16-eigenaren die door het investeren van veel tijd, kennis, doorzettingsvermogen en geld die uiteindelijk toch niet zo heel goede R16 heeft weten om te toveren in de welhaast perfecte Renault 16. Iedereen is welkom om foto's van zijn/haar trots naar zeepaardje@renault16.com te sturen. Maar bovenal doen wij een oproep aan al diegenen die een fotoreportage of foto's hebben van het restauratieproces van hun Renault 16. Een toelichting bij wat je gedaan hebt en/of tips hoe je het een en ander hebt aangepakt  en wat daarvan het resultaat is ( vooral op langere termijn ) zijn natuurlijk zeer welkom. Zo kun je je eigen trots op de site zetten en voor anderen die ook hun Renault 16 willen restaureren kan het een van de bronnen zijn om ideeen uit op te doen. De vormgeving en actualisering van de Renault 16 site is sinds begin 2002 in deskundige en betrouwbare handen dus schroom niet en lever je bijdrage ter meerdere eer en glorie van het R16-legioen!

Bekijk de foto's van:
Hector uit Limassol Cyprus
Johnny Korten uit Voorst, Nederland 
(let op de bijzondere ontwerpen!)
Geert uit Tilburg, Nederland
Marc Kooiman uit Venlo, Nederland
John Waterhouse, Australië
Piets Portugese part chase


Hoezo maximale daklast 75 kg?